





Hotelarstwo cz. 1 – Podstawy hotelarstwa

Książka jest poświęcona hotelom i prowadzonej w nich działalności usługowej zwanej hotelarstwem lub usługami hotelarskimi. Traktuje o hotelach jako obiektach budowanych lub adaptowanych do świadczenia usług hotelarskich. Jest w niej podejmowana tematyka techniczna i eksploatacyjna, naświetlana zarówno z punktu widzenia gestora (hotelarza, właściciela obiektu), jak i gościa.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Aktywność międzynarodowych systemów hotelowych na polskim rynku

W niniejszej publikacji autor koncentruje się na następującej problematyce:
- tendencje w światowym hotelarstwie;
- polski rynek hotelarski na tle hotelarstwa europejskiego;
- udział hotelarstwa systemowego w ogólnym potencjale hoteli działających na terenie Polski, kierunki rozwoju i zamierzenia inwestycyjne hotelarstwa systemowego w Polsce;
- metody działania hoteli systemowych;
- skutki dla hotelarstwa krajowego rosnącej obecności na polskim rynku hoteli systemowych oraz niektóre działania hoteli polskich w zakresie umacniania pozycji na rynku.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Gastronomia we współczesnym hotelu

Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy, którą można znaleźć w postaci rozproszonej w wielu podręcznikach z branży gastronomicznej. Podręcznik ma na celu zaprezentować podstawy funkcjonowania gastronomii hotelowej w świetle współczesnych tendencji. W publikacji zebrano najistotniejsze informacje i podstawy z zakresu omawianej tematyki.
Niniejsze opracowanie jest pozycją skierowaną do osób, które stoją u progu cyklu edukacyjnego, mającego w swym programie zagadnienia związane z gastronomią, ze szczególnym uwzględnieniem jej przejawów w hotelarstwie.
Dostępność: brak towaru
39,90 zł
Hotelarstwo cz. 3 – Hotelarstwo w gospodarce turystycznej

Część trzecia Hotelarstwa zatytułowana Hotele w gospodarce turystycznej poświęcona jest węzłowym problemom funkcjonowania hoteli na współczesnym rynku turystycznym.
Hotelarstwo rozwija się wraz z rozwojem ruchu turystycznego jako istotny składnik bazy materialnej turystyki. Musi nadążać za postępem cywilizacji, zmieniającymi się i coraz większymi wymaganiami gości i organizatorów turystyki.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Organizacja przedsiębiorstwa hotelarskiego

Podręcznik ma na celu zaprezentowanie podstaw funkcjonowania i organizacji przedsiębiorstwa hotelowego w świetle współczesnych tendencji w dobie globalizacji rynku turystycznego.
Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy z organizacji przedsiębiorstwa hotelarskiego w postaci podręcznika akademickiego, w którym zebrano najistotniejsze informacje z zakresu omawianej tematyki. Autorzy odnoszą się również do wielu dziedzin nauki takich jak: psychologia, socjologia, ergonomia czy architektura.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny